mercoledì 13 marzo 2013

Viatge a Barcelona

Hola, estic intentant escriure en Català.
Jo era a Barcelona. Vaig arribar amb avió des de Venècia el 8 de març de 2013.
Barcelona és una ciutat meravellosa, Vaig anar a veure el Museu Picasso, la Fundació Miró, el Parc Güell, les cases de Gaudí, El restaurant 4 Gats..... També vaig veure Messi i Iniesta Camp Nou ( Barcelona - Deportivo 2-0 ) !

Vaig estar a Barcelona per motius de guitarra clàssica espanyola,
però també per fer turisme per Barcelona és una ciutat bonica i et recomano una visita!


Espero haver escrit en correcte Català, i us saludo a tots els amics de Barcelona .... ens veiem aviat!




Daniele Magli a Barcellona : marzo 2013











Nessun commento:

Posta un commento

If you like Daniele Magli guitar style please write something.

Thank you for your comments !